Det ska göra ont haha!

Jag har så ont överallt! Vi körde "tävlingspass" idag, och för min del blev det mål 200fjäril. Det gick betydligt bättre än sist, jag vågade faktiskt ta i ordentligt nu redan på 200ingen. Efteråt gjorde det verkligen ont i hela kroppen, men jag är nöjd med mig själv. Dock lite mindre nöjd med morgonpasset. Det började med 40 minuters löpning. I skogen. Halv sex på morgonen. Det var ju banne mig kolsvart ute och jag har problem med att hitta där när det är ljust! Inte roligt nånstans :((
Roligt, däremot, är det att jag just beställt min studentmössa! Wiiieeehieee!!!! Bara 242 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...