Helgen har gått snabbt som bara den!

Har varit hemma i Skåne över helgen. Det var ju ett tag sen sist nu! Men det var skönt att komma hem och träffa familjen igen. Jag hann verkligen med mycket under dessa dagarna. Igår gick jag upp klockan sex och var i malmö en och en halv timme senare för att skriva SATprov. Det var jättesvårt så vette sjuton hur det gick... Jag är nöjd med min uppsats och matten, men resten vet jag inte. Jag kom inte därifrån förrän halv två och då åkte vi direkt till kusinerna för att fira Johanna. Det var jättetrevligt och vi fick supergod mat (för att inte tala om efterrätterna! ;)). Vidare därifrån för att träna och hemma igen halv tio. Upp idag och träna (15*100 fjäril bla, och det gick finfint) och sedan hängde jag med Packe. Efter det åkte jag hem igen, packade och åt, och nu är jag på väg tillbaka till Nyköping igen. Här går det undan ;)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...