Känd från TV!

Jag friskförklarades ganska snabbt, så det blev dubbla träningar igår, bland annat ett special-styrkepass. Har aldrig haft så brutal träningsverk i ryggen som jag har nu. Kan inte böja mig över huvud taget,haha, så är hur handikappad som helst.

På kvällen var det dags för första STUDENTFESTEN! Det var kungligt! Alkoholfri förfest med kanotisterna och sedan vidare till Mike's. Vi hade så himla kul och roligast var det att se allas utklädnader. Jag var mästerkatten i stövlar, Fanny var Ronja och Jill Grynet. Där fanns allt från svampbob, tintin, super Mario och Byggare Bob till Men in Black, tingeling, Bolibompadraken och grannen i Beck. Det roligaste med att det nästan bara var treor där var att man kände så många! Och de andra lärde man känna :D Enda minuset (som egentligen är ett rätt stort minus om man tänker efter) var att DJn sög. Sämst musik och ännu värre låtövergångar. Där får de skärpa sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...