Köttigt!

Jag känner mig äntligen piggare i kroppen. Passen igår gick bra tycker jag. På morgonen låg en stor uppblåsbar leksak i vattnet längs hela bassängen. Självklart blir den inblandad i passet. Vi simmade en serie som bestod av bland annat 50 meter "hinderbana" längs leksaken. Jag klarade det på 47 sekunder haha ;) Vi körde styrka också. Gick helt okej fram tills sitsta varvet bänkpress då krafterna tog rätt slut. Inte det roligaste när man inte orkar lyfta upp stången och man är själv i gymmet... Haha, men jag överlevde!

Roma bjöd oss på nån ukrainsk soppa som hans mamma gjort. Den hette något på "b" tror jag. Spännande med utlänsk mat! Det var gött!

Idag har jag sovmorgon men är ändå vaken en och en halv timme innan klockan ringer...


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...