Plattan i mattan!

Street racing. Har spenderat dagen på Björkvik tillsammans med husmor och ett gäng bilfanatiker. Ända sedan Helena berättade att hennes son höll på med sånt har jag velat åka och titta och nu äntligen fick jag hänga med!!! Jag fick till och med åka med i hans BMW (innan loppen började). Så jäkla häftig känsla! Det gick undan kan jag lova! Hela vägbanan var blöt efter allt regnande så slirigt var det också. Vi var ute på gräset bredvid vägen en gång hehe. Det var jättekul att titta på alla bilar och se när de körde. Där var en bmw m6 som de höll på att testa en massa konster med så den körde mest runt och slirade, sen var där en ferrari som endast blivit slagen av Helenas son (coooooolt!!!) och en massa andra! Jag har blivit grymt inspirerad, kanske ska börja med motorsport? ;D

Sorgligt nog dog batteriet i telefonen så det blev inte så mycket bilder :((


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...