Överraskning! :D

Det har varit en bra dag idag. Vi hade nästa specialstyrkepass imorse, så jag lär ha ont imorgon haha. Efter det simmade vi och det gick finfint! Även eftermiddagspasset gick kalasbra. Jag simmade en 5000ing på tid och den var negativ. Sista 500 simmade jag lika snabbt som Roma! Nöjd tjej! :D

Dagens absoluta höjdpunkt var mentortiden i skolan. I två år har våra lärare skämtat och frågat om kommande vecka har några schemabrytande aktiviteter, till exempel varm choklad på taket. Så när frågan dök upp idag igen och klassen i kör svarade "nej", gick lärarna till allas förvåning ut ur klassrummet. De ledde oss upp på taket och bjöd på choklad! Det gjorde min dag! Så himla gulligt :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...