Basket! :D

I skolan kör vi ju basket på torsdagar, men idag var det bara jag och Matti som kunde vara med. Vi hade brutalt kul och det var jättejobbigt. Eftersom jag är för kort för att kunna dunka bollen släpade vi fram en trampet så blev det lite extra studs! Sen tävlade vi, först till 21 poäng vann, och jag var överlägsen haha! :D
Efter basketen drog jag hem och jag har hängt i samligsrummet i princip hela eftermiddagen tillsammans med varierande folk. Helena gjorde stuvade makaroner och falukorv till middag och sedan fick vi pannkakor till efterrätt. Lunchen idag bestod också av pannkakor. Numera rullar jag fram haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...