Nattmat sitter alltid fint ;)

Ny karriärplan! Jag ska bli frisör. Spenderade kvällen igår med att färga håret på Fanny. Jag hade aldrig i hela mitt liv låtit mig själv komma i närheten av mitt hår, men tydligen litade hon på mig. Håret blev bra, men det det blev delar av köket också... Måste ändå säga att jag är rätt nöjd med mitt verk!
Ludwig var här och hejade på och när håret var klart var vi så hungriga att vi åkte Nyköping runt för att hitta nåt ställe att äta på. Vi var till och med bort om Skavsta. Två minuter över tolv stod vi utanför Max som stängde tolv... Aja, till sist blev det ett annat Max och cheeseburgare! Gott haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...