Ledig dag :D

Upp och träna i morse. Idag var det det sista passet av vår "specialstyrka" och det gick fint.
Hela klassen är i Linköping på universitetet nu, men jag kände inte riktigt att det var värt att åka med så Jens tog ledigt åt mig. Fanny missade bussen så vi har hängt här hemma tillsammans. Vi har pluggat lite inför matteprovet på fredag. Det är nog det enda vettiga vi gjort haha.
När vi blev hungriga gick vi ner till Helena och kommenterade något i still med "nä men nu börjar jag bli hungrig..." (detta sägs mellan mig och Fanny, som att "nu får vi gå och fixa mat"). Bäst som hon är, våran husmor, fixar hon dundergoda pannkakor! Sen kom halva befolkningen här och ville också ha, så jag fick ringa och beställa mer ägg haha!
Snart är det dags för träning igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...