Jag saknar sommaren

De månaderna var nog de bästa i hela mitt liv. Anna och jag var med varandra i princip hela lovet och för ett tag sedan hade vi ett litet nostalgiskt moment och bestämde oss för en myskväll. Så ikväll blev det pizzabak och mys. Självklart blev det en Heja Eslöv. Vi bjöd på Alice och Fanny och så satt vi och hade det riktigt trevligt. Nu kommer jag inte att träffa simmarna här på en hel vecka. Det är faktiskt lång tid...
Fanny däremot släpar jag med till Skåne. Vårt tåg går klockan nio i morgon bitti. Den senaste timmen har vi stått och stekt pannkakor och gjort jättefina rullar som vi ska ha med till lunch i morgon. Så ambitiös har jag nog aldrig varit när det gäller reselunch.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...