Kul dag...

Dålig dag idag. Jens tycker jag är sjuk så nu får jag inte köra alla passen. Visst jag är förkyld men det har jag överlevt förr! En Erika som inte får träna är en arg Erika. Men jag skulle få vara med på styrkan imorgon bitti i alla fall. Sen har vi mitt cykelproblem också. Insåg att jag behöver ju faktiskt cykeln idag och den är inlämnad... Fick låna Sebbes (grannen) cykel till träningen, men den var alldeles för stor och bromsarna fungerade knappt. Som tur var fick jag skjuts av Anna till skolan. När jag skulle hem sen skulle jag hämta min cykel och upptäcker att de hade lunchstängt, så jag fick gå hem idag igen. I regnet. Hela eftermiddagen har varit otroligt oproduktiv. Det ända vettiga jag gjort är läst några sidor i Oliver Twist.


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...