Idag går det segt

Idag är det en sådan där zombiedag igen. Sov inte mycket i natt av någon anledning, och kul var det inte. Låg vaken mellan ungefär 2 och 4 och gjorde ingenting, förutom att stå på balkongen en stund och kolla på blåsten. Träningen i morse var lugn så det gick helt okej. Skolan bestod bara av en lektion och det var ett matteprov som gick åt skogen.
Det är verkligen brutalt kallt ute. Inte skönt nånstans. I år ska jag banne mig köpa termobyxor för nu har jag tröttnat på att frysa, haha. Aja, lite glad är jag i alla fall för nu går jag inför mitt livs sista höstlov! Tjohej :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...