Helena är ju lite bäst!

Det här kommer bli lite av ett hyllningsinlägg till vår kära husmor. Hon är alldeles för bra för vårt eget bästa. För några veckor sedan pratade Cajsa om kroppkakor, som de hade fått till middag. Jag tyckte det lät intressant och berättade för Helena att jag aldrig ätit det, men att det verkade gott. Nu idag när jag kom hem från skolan hade hon stått och gjort massor med kroppkakor till bara mig. Gott var det också! Vet inte riktigt vad jag väntat mig, men jag gillade det :D
Dessutom har hon stått och bakat bullar hela dagen inför RIG-mötet imorgon. Favoriter som jag och Alice är fick vi dela på alla som inte blev fina. Lite smått tjock är man nog allt, haha.
Efter middagen drog jag och Alice ner till KG och hängde med kanotisterna som hade storstädning. Anna kom också dit efter ett tag och vi hade en supertrevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...