Kalasbra helg!

Har haft en supermysig helg! Emma har bott hos mig sedan i torsdags. I fredags var vi nere hos kanotisterna och hälsade på. Det blev filmmys och en massa onyttiga, goda saker. På lördagen åkte Emma och jag till Stockholm och gick på stan, käkade på pizza hut och kollade på världskuppen i simning. Vi hade det verkligen toppen! Efter det åkte vi med pappa tillbaka till Nyköping :)
Idag fick jag träna igen så jag är glaaaaaaad! Det gick faktiskt riktigt bra med tanke på att jag inte tränat på en vecka :) Efter morgonpasset åkte familjen hem igen och jag har inte gjort så mycket vettigt. Nu är det dags att sova för vi har två brutalt tuffa veckor framför oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...