Torsdag hela veckan

Jag har trott att det varit torsdag i tre dagar nu. Av någon anledning hade känts som torsdag hela veckan. Jag tror det är för att den här veckan är torsdagen vilodag och kroppen har behövt vila i flera dagar nu haha. Ingen träning innebär sovmorgon till kvart över nio. Jag vaknade sex. Vad tusan är det för fel på mig??? Aja jag har hunnit göra mycket den här morgonen i alla fall...
En av de märkligaste känslorna som finns är att vakna och tänka (medan man fortfarande ligger still) att jag känner mig pigg i kroppen idag, jag mår bra. Sedan börjar man röra sig lite och inser att jag har banne mig ont i varenda muskel. Helt sinnes vad handikapp jag känner mig idag! 
Godmorgon på er! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...