Fikaansvarig förgyller möten ;D

En hel timmes terränglöpning i morse. Vi sprang totalt vilse. Jens sa åt oss att springa till en äng och runda den, och sedan springa tillbaka. Vi tog närmsta vägen, det vill säga rätt genom skogen. Buskar, snår, berg och träd, oh yes. När vi rundat ängen och skulle tillbaka sprang vi lite väldigt för mycket åt fel håll. Till sist hade vi ingen aning om var vi va. Men på nåt sätt hittade vi tillbaka. Gillar lite spänning i livet, haha.
I skolan hände inte så mycket. Lunch med Alice på Tessin. Inga utbrott på fysikläraren. Jag är nöjd med min dag ;)
Eftermiddagsträningen var kul, men jag är fortfarande extremt sliten. Det börjar bli lite jobbigt... Efter passet hade vi möte inför vårens läger. Som det ser ut nu blir det tre veckor i sydöstra USA. Det blev en trevlig kväll nere i samlingsrummet med simmare, triatleter och innebandyfolk. Och så Fanny så klart. Hon räknas in bland simmarna för det mesta, trots att hon hoppar trampolin... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...