Hemma efter tävlingen igen!

Hemma från Örebro igen. Det gick lite sisådär idag, var över pers på båda sträckorna. 400 medley kändes rätt bra tyckte jag, ville simma snabbare men orken fanns inte. Tror nog aldrig jag varit så trött i rumpa och ben som jag var efter bröstsimmet... Jag är fortfarande livrädd för att simma 200 fjäril och det loppet jag gjorde idag underlättar inte direkt. Det var mordiskt jobbigt. Jag tror jag höll ihop simningen bra, men jag totaldog ändå på slutet. Nu är i alla fall säsongens första tävling avklarad :)
Det var kul att träffa alla Örebroare igen. Det pratades en hel del usa-minnen haha. När vi var klara körde Anna oss hem igen, och det var hög musik och vackert sjungande hela vägen. Vi stannade i Katrineholm och köpte glass för det förtjänade vi! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...