Basket oh yeah!

Jag gillar min klass. Vi slutar tidigt varje torsdag så nu är det ett par som dragit igång basketträning efter lunchen på torsdagar. Idag var första gången och jag tror vi var 13 som var med. Vi hade jättekul! Jag vet att det är vilodag idag och egentligen förbjudet att träna men lite basket är väl inte så farligt... Hoppas det håller i sig för det hade varit kul att bli lite duktig på nån bollsport, haha.
Jag var dock tvungen att dra tidigare för vi skulle ta skolfoto med simmarna. I år fick vi varken klä ut oss eller ha nån rekvisita. Tydligen hade folk reagerat på förra årets baddräktsbild och ansett att det var provocerande. Men hallå?? Ska inte ett simlag få visa upp sig i baddräkter? Jag lackade ur lite kan jag ju säga.
Nästa vecka drar studentfesterna igång. Första har tema "känd från TV" så nu sitter jag och försöker komma på nåt att klä ut mig till. Det går inte så bra, så tips mottages tacksamt haha! Senaste planen är Team Rocket tillsammans med Fanny. Men jag vet inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...