Det är bättre!

Mår bättre idag, det blev för mycket igår så jag bröt samman, men det var bara att samla sig igen. Ni som oroat er kan vara lugna, det har inte hänt nåt allvarligt!:)

Efter alldeles för lite sömn gick dagens träningar inte heller bra. Dessutom missade jag halva eftermiddagspasset eftersom jag satt med en av våra kära hockeyspelare på akuten hela dagen. Det där med hockey är verkligen brutalt! Nu var det handleden som fått sig en smäll och det tog fem timmar innan vi var där ifrån. Lärdom: ha alltid med mat när du planerar en utflykt till akuten. Jag typ svallt ihjäl haha.

Nu på kvällen körde jag de här styrketesterna med hoppchins och sånt igen. Grymt jobbigt! Efter det blev det mysig filmkväll:)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...