Festligt värre!

Världens segaste dag. Var så brutalt trött så jag undrade hur i hellskotta jag skulle kunna träna, men nåt hände för träningen gick hur bra som helst! Vi kör våra testserier hela tiden, och igår gick 75orna riktigt bra. Sen var jag pigg!
Tur var det för jag hade tydligen lovat att bjuda en kompis på fika, vilket han ringde och påminde om under fysiklektionen. När jag sedan var på Ica för att fixa denna fika ringer han och börjar prata om "vi". Vi? Aa tydligen fick jag bjuda tre, helt okända, till på fika... (Varav en var en utbytesstudent från Alaska!) Men vi hade trevligt! Fanny, Alice och Roma var också med och vi käkade bullar, spelade kort och sjöng singstar. Det blev lite firande av Fanny också eftersom hon blir 18!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...