Bra start på dagen!

Detta meddelande fick jag av Jens igår kväll:

En annorlunda fredagmorgon:

1) I kväll ska du duscha eller ta ett varmt bad samt tvätta håret.

2) I morgon bitti ska du sätta på dig rena kläder och sedan ta en omväg på väg till träningen. Följ instruktionen i videon.

http://youtu.be/pKc6P-KDjow

3) Efter "mission completed" cyklar i lugn takt till badet för ca 60 min simning (vi slutar kl 09.)

- Erika - cyklar från Borgen kl 06.50!


Lite spännande haha! Det visade sig att han hade fixat så vi fick 20 minuter massage var. Helt okej fredagmorgon tycker jag!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...