Dags för skolfoto!

Tog skolfoto idag! snygg som aldrig förr... Haha, det finns nog inget som känns så stelt och tillgjort som dessa skolfoton. Det var nog det intressantaste idag skulle jag tro.
Rätt jobbig träning nu ikväll. Jag är alltid den med lägst puls. Hur mycket jag än tar i så går pulsen inte upp lika mycket som för de andra. Därför blev jag rätt chockad när jag idag hade typ 2 slag per 10 sekunder mer än de andra. Jens bara skrattade och sa att jag nog var sjuk... Det tror jag dock inte ;)
Nu ikväll har vi blivit bjudna på tårta av våra trevliga innebandypojkar! Sånt gillas haha :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...