En måndag som känns som en tisdag, en vanlig vecka

En lång och brutalt seg dag började med en lång joggingtur i terräng. Vi sprang helt och 100% vilse och det blev en jättomväg innan vi kom tillbaka. Men tillbaka kom vi! Jag har bara skadat mig idag... Fick jättemycket näsblod efter passet imorse. Under det extremt köttiga eftermiddagspasset (som gick rintigt bra förövrigt) sparkade jag in i en kundkorg så hela hälen blev lite upp-cuttad. Sen fick jag kramp i foten. När vi käkade middag fick jag kramp i handen. Dessutom har jag en massa blåmärken och skrapsår från löpningen.

Kvällen avslutades med en chill kortkväll med två kompisar från Tessin :)


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...