Tänka om!

Vi fick feta bakslaget på vårt projektarbete igår. Det lär inte bli något Dalarna, utan vi måste hitta ett närmre och mer lättillgängligt ställe. Lite trist, men vi löser det nog på något sätt.
Efter skolan åkte jag och Alice och hälsade på Sophie. Jag har inte sett hennes lägenhet innan, men den var jättefin. De hade verkligen gjort det fint där, och den var väldigt bra planerad. Så klart bjöd hon på hembakat, och till och med hemgjord saft! Det var riktigt trevligt.
På kvällen hängde vi med lite folk. Det är så skönt när man inte har nåt plugg, man kan göra vad som helst, och tack vare vårt superschema har vi en massa sovmornar så man behöver inte gå och lägga sig klockan nio om kvällarna längre. Idag kunde jag gå upp tio i åtta för att träna och det är banne mig helt okej! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...