Ja enkelt ska det inte vara..

Jag tror jag har gått och blivit lite småförkyld... Inte så där så att jag snorar och har ont i halsen, utan bara väldigt täppt i näsan. Det kan i och för sig bero på att här behöver städas också. Men det få bli en annan dag!
Var iväg och provade studentmössor idag! Hela den grejen har ju spårat. Själva mössan kan beställas i 6 olika varianter, skärmen finns i fyra. Man kan ha olika förger på remmen runt, olika färger och modeller på broderierna. Man kan ha texter, klassband och olika färger på insidan av mössan, pins och landskapsvapen på utsidan. Olika stenar och detaljer. Som om inte det var nog kan man beställa hur mycket "student 2013"-grejer som helst. Där fanns allt från hoodtröjor, jackor och one pieces till skärp, shorts, halsband och spetstrosor! Helt sinnes... Det enda jag kom fram till var att jag skulle ha storlek 55 på mössan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...