Springgate Weekend

Det har varit en fantastisk helg! I fredags åkte jag, Mehdi och Cait och plockade mer jordgubbar (de från förra helgen tog slut). De blev till en god, men inte särskilt stabil middag innan det var dags för årets springgate-konsert. Årets artist var Natalie la Rose, som har jobbat med både Fetty Wap och Flo Rida. Jag, Alex och Anne tog oss ända fram till scenen så vi hade rätt bra utsikt och fick alldeles för mycket bas. Men det var en rätt cool konsert!
Igår åkte jag och klippte mig, vilket jag behövt göra i typ två månader. När jag kom hem stank hela lägenheten av weed, så jag, min RD och Campus Safety fick gå runt och försöka hitta källan. Livet som CA...
På kvällen gick tjejlaget tillsammans och körde lite partylekar, vi hade faktiskt riktigt kul tillsammans! Jag var dock lite trött, så jag kände mig färdigfestad vid halv ett och gick hem och bakade jordgubbspaj med Mehdi istället. Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...