Livet är rätt bra!

Oj vad jag njutit av att vara hemma! Igår åkte vi till mormor och morfar på middag i deras nya lägenhet. Det var supertrevligt (och gott så klart) och lägenheten var riktigt fin med utsikt över havet och allt.
Idag åkte jag med Emma till Nova och shoppade. Jag behövde lite grejer inför min resa och sen blev det ett par byxor också. Emma och jag bestämde oss för att ha ett tidigt morsdagfirande för mamma, så jag kan få vara med också, så vi köpte presenter och fika och hade en mysig kväll tillsammans med hela familjen.
Imorgon bär det av till Bryssel! Åh vad jag ser fram emot den här resan!!!! Jag och Cait flyger in imorgon och Mehdi plockar upp oss, sedan kommer Kelsee på onsdag. Ses senare Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...