Sommarvärme och sommaraktiviteter

Igår var en sådan där dag då man bara njuter av livet. Jag hade ett hektiskt schema hela eftermiddagen och det började med tidernas lunch i caf. De hade ananaskyckling, coconut shrimps, majskolv och en massa frukt. Fylld med energi hade jag, Vika och Cait presentation i vår marketingklass. Vi har under terminen jobbat med olika fokusgrupper, och vårt projekt har varit att undersöka skillnader mellan killars och tjejers rädsla och osäkerhet. Det har varit riktigt kul och vår presentation gick kanon.
Efter det hade vi träning och vi körde bland annat en testserie bestående av 50 push-ups, 50 pull-ups, 100 squats och 100 sit-ups på tid. Jag blev färdig efter 12 minuter och 27 sekunder.
Det följdes av årets upplaga av Blue and GOLD 5km. Fy fasen vad jobbigt! Den här veckans träningar har varit riktigt tuffa för de få som faktiskt har tränat, och det kändes. Men jag tog mig igenom det och färgglad och fin var jag! Färgen vägrade dock försvinna och mitt hår har ny gröna slingor... Aldrig igen.
Efter en ordentlig dusch deltog jag i en undersökning Lucas gjorde, innan jag gick för att hjälpa till med Reslifes program "Helms Throwdown". Det var superkul! Varm och skönt ute, en massa mat, tie-dyed handdukar och basket. En riktigt härlig, somrig atmosfär!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...