Home, sweet home

Så jag satt och skrev långa inlägg på flyget hem, men sen lämnade jag in telefonen på lagning och den återställdes innan jag hann posta inläggen... Hur som helst, jag är nu äntligen, efter tio månader, hemma igen. Flyget gick smidigt och snabbt, och jag har spenderat de senaste dagarna med att sova ikapp, umgås med familjen, packa upp och träna så klart. Jag har flängt runt för att försöka laga kameran på min telefon och det har varit frustrerande kruxigt. Eftersom jag åker utomlands på tisdag hade jag viss tidspress, och det tog tålamod att lösa, men nu har jag äntligen telefonen tillbaka och kameran funkar!
Idag åkte vi och hälsade på farfar och Ethel och fick smarrig lunch och en massa fika! Det är så skönt att vara hemma och få träffa alla igen!

Frukost i Paris! 
Kebablunch med pappsen! 
Och lunch med mamsen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...