The Hobbit!


Fyra timmars matte nationella. Nu är matte D äntligen över, och aldrig mer någon mattekurs! Fy tusan vad jag var slut i huvudet efteråt. Det kändes hyfsat men hyfsat är inte tillräckligt så får se hur det går. I alla fall, efter den här urladdningen var jag förtjänt av bio! Jag och simmarna drog iväg och såg The Hobbit. Vi skulle egentligen gått på premiären, men att sitta på bio till klockan tre på morgonen innan ett matte nationella kändes inte så bra, så vi fick gå nu i stället. Jag är nöjd, filmen var jättebra, men lite för utdragen. Förstå inte riktigt hur de ska få det till två hela delar till, tror det kommer bli lite för långt. Men den var lätt värd att se! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...