Förfest i backen!


Efter ett brutalt max-ben-pass med pers på flera både 100ingar och 25or ben (herre gud vad köttigt det var, men jag är supernöjd!) blev det en tur till Ica Maxi med Alice, Ludde och Roma. Korv med bröd införskaffades sedan drog vi ut i pulkabacken i Brandkärr. Vi tände en brasa och grillade och så åkte vi massor med pulka och sopsäck. Jisses vad det gick undan! Superkul och hur mysigt som helst. Andra förfestar hemma med alkohol, vi förfestar med korv i en pulkabacke! YOLO!!! 
Alice och Ludde blev lite för utslitna av åkandet, så de stannade hemma och gjorde papparkakshus medan jag och Roma drog till Mike's. Temat för kvällen var "End of the World"... Det var inte så värst mycket drag, och helt ärligt var vi också lite trötta. Eller i alla fall jag, så vi stannade bara till ett sedan kom Ludde och hämtade oss. Men det var kul att träffa lite folk så här innan man drar hem på jullov. 

Åh just det! Glömde berätta att Jens fick en av sina fantastiska idéer idag. För bättre återhämtning skulle vi bli lite nedkylda och sedan uppvärmda. Alltså snöbollskrig i baddräkt i 30 sekunder med Alice och sedan varmvattenbassängen. Fy saaale vad kallt! Men kul, haha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...