Jag kör som en kung!

Styrketräning igår morse och därefter off to Malmö! Jag körde både dit och hem plus en massa inne i stan och det gick riktigt bra. Jag är ju kung på att köra bil! Malmö by rusningstrafik, den ni! Anledningen till att vi åkte dit var att kolla balklänningar. Jag hittade två riktigt fina, så nu har jag världens beslutsångest...
På kvällen var det ett rätt köttigt pass. Den andra simmade fjäril men eftersom jag fortfarande har min handikappa handled köttade jag kick med fenor. Det blev sammanlagt 1400 meter max kick, och det kändes gött! Idag gick dock träningen tungt, är trött i både ben och rygg av allt bensimmande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...