Godnatt!

Vaknade vid åtta idag, en halvtimme innan klockan skulle ringa. Jag var konstigt nog jättepigg! Jag väckte alla andra, inklusive det gänget som sov över här från igår, så att vi kunde se på julkalendern och äta pepparkakor. Tror nog julkalendern kan bli bra i år. Jag är nöjd förutom att pappan inte snackar skånska haha. När den var slut drog jag till Scandic och åt frukost med en kompis som jobbar där. Gött!

Annars har jag städat vandrarhemmet med de andra och sedan tränat i ungefär tre timmar. Är rätt sliten och trött nu, så det är dags att sova!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...