Löprunda i kylan!

Nedräkningen är i full gång!

Klockan ringde tio över sju och, mycket riktigt, jag hade brutalt ont överallt. Släpade med mig täcket ut till soffan för att se tredje avsnittet av julkalendern. Den levererar måste jag säga! När den var slut var det bara till att byta om för att ge sig ut och springa. 14 minus och snö, det tog emot att släppa täcket! Helena var helt förfärad och sa att om vi inte var tillbaka inom en timme larmar hon räddningstjänst och hela köret. Lite gulligt haha! Men det gick bra, det var friskt ute :) Helena-frukost satt fint efter det!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...