Bild från i onsdags!


Nu börjar det dyka upp bilder från i onsdags haha! här är en finfin på mig och Alice :)
I morse cyklade jag genom all snö för att ta mig till Tessin och inse att vår lektion bara varade i fem minuter. Kuuuuul. Men jag hängde med teknikarna och väntade på Alice så vi kunde ha vår obligatoriska lunch date. Efter skolan tränade jag! Först gymmet och sedan nästan 3000 meter ben. Plus 250 meter sammansatt! Wiiiieeehiiiee jag kommer snart kunna börja simma ordentligt igen :D Efter terminens minst goda middag hittills så blev det plugg. En massa matt och engelska, så nu är jag trött i både benen och huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...