Fin söndag :)


En vecka kvar till julafton och jag känner mig som ett litet barn!
Igår blev en superhärlig eftermiddag. Vi fick ju ta hand om allt efter hajken, så vi hängde tält och sovsäckar på tork, diskade, tvättade och plockade undan. Jag tog mitt livs skönaste dusch också. Samtidigt höll Fanny på att packa om till sommarkläder för nu lämnar hon mig och Sverige för en jul på Sri Lanka... Men mitt i allt kaoset hade vi det ändå gött. Det var ju trots allt tredje advent. På kvällen kom några kompisar över som vi tvingade att se på Vampire Diaries, medan vi drack varm choklad och åt pepparkakor. Myyyyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...