Festfredag!

Fin fredag igår! Alla andra var på SACO-mässa så jag var ledig från skolan. Dessutom var det ingen träning. Istället storstädade jag hela lägenheten och julpyntade. Här är så himla fint nu! :D På kvällen skulle vi ha julfest så när lägenheten var färdigfixad drog jag och Hanna (Jills kompis) till vandrarhemmet vid badet, där vi skulle ha festen, och började fixa i ordning. Sedan blev det middag på pizza/pasta house innan festen drog igång. Det blev en riktigt lyckad kväll! Vi hade hur kul som helst. Det kom massor med trevligt folk och vi dansade och hade det skoj. Sedan drog nästan hela gänget ner till krogen. Riktigt bra kväll!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...