Glad Lucia! :)



Världens mysigaste kväll igår. Jag, Fanny, Alice, Roma och Ludwig åkte ner till stan för att supporta musikhjälpen. Där stod vi i säkert 15 minus och lyssnade på musik. Det var så vackert överallt, med snön och alla ljus och lampor. Dessutom snöade det så där lite lagom. Efter ett tag gick vi in i Nikolaikyrkan för att värma oss och titta på esteternas luciatåg. Det var verkligen jättefint! Har jag nämnt att jag älskar jul? (Att jag dessutom fick risgrynsgröt till lunch gjorde bara hela dagen ännu bättre).
När vi kom hem igen gjorde vi varm choklad och satt i samlingsrummet och lyssnade på julmusik, då kom det fler och hängde med oss. Bästa Lucian på länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...