Dan före dopparedan!

En lång och seg resa tog mig hem till Östra strö igår. Riktigt mysigt var det att komma hem. Det enda minuset är att Skåne är tämligen snölöst. Var uppe och hälsade på Elvira en stund igår kväll. Idag har jag tränat. Det var ett jul-specialpass med en massa lagkapper och tävlingar. Till och med föräldrarna var med och tävlade. Det var jättekul och bra arrangerat av tränarna. Jag tyckte det var roligt att träffa simmarna och få känna mig lite delaktig i klubben :)

I eftermiddags skulle egentligen lite släkt kommit hit men eftersom det var lite oväder (storm plus snö är en rätt taskig kombination) så blev det inte så. I stället blev det julbord med familjen, men vi hade det riktigt mysigt ändå. Mamma hade gjort hur god mat som helst och jag har varit proppmätt sedan lunch haha. Nu ska jag gå och lägga mig så att det blir julafton snart! Känner mig som ett litet barn :D


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...