Tack för en trevlig kväll!

Det blev en riktigt mysig kväll hos mormor och morfar igår. Självklart fick vi supergod mat. Efter middagen spelade vi rapparkalja, ett spel där man ska hitta på förklaringar till ord och sedan gissa på vilken som är rätt. Det var roligare att hitta på helstörda förklaringar än att försöka vinna så jag hamnade i mitten någonstans. I alla fall, det blev en riktigt trevlig kväll!
Jag körde så klart både dit och hem. Jag körde till och från träningen i morse också. Nu är jag verkligen grym på att köra, lyckas till och med starta i fel växlar utan att få motorstopp. Borde få körkortet hemskickat på en gång tycker jag ;)
Nu har jag precis gjort en helt kunglig laxsallad som jag ska äta på tåget imorgon, och strax ska jag in till gymmet. Tjohej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...