Lite variation på vardagen

Den här veckan övergav jag Packe, min gymkompis den här sommaren, och testade på en massa gruppass istället. 24/seven erbjuder LessMills rätt så breda utbud av träningspass så jag anmälde mig till flera stycken. I tisdags körde jag Body Attack, som innebar en massa rytmiskt hoppande och joggande i en timme, och det var riktigt jobbigt. Pulsen var i topp hela passet. I onsdags körde jag Body Pump som är ett program med vikter och skivstänger, där man jobbar med en muskelgrupp i taget. Det var lite svårt att hitta rätt vikter, men det var kul. I torsdags blev det spinning, och det var definitivt det svettigaste passet... Men det var en bra utmaning. Efteråt trängde jag och pappa oss på Emma och Hannes lunchdate på en asiatisk restaurang i Eslöv. Det blev både gott och trevligt.
Nu är jag tillbaka i Malmö och jobbar på Lyran. Idag var det lugnare än förra helgen, förmodligen på grund av Malmö Festivalen, men det gick bra för mig ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...