Girls night out

Jag är så lyckligt lottad som har så fina vänner. Det kvittar hur ofta, när och under vilka omständigheter vi ses, det är alltid som att tiden stått still. I lördags träffades jag, Anna, Jill och Johanna hemma hos Jill och hade en fantastisk kväll. Stort shutout till Jills kille som spenderat timmar åt att rengöra musslor som han sedan tillagade! Vi åt lyxigt som få och drack en massa gott vin tillsammans och bara pratade hela kvällen. Där satt vi, fyra tjejer som sedan Nyköpingstiden har tagit helt olika vägar i livet, och hade trevligare än nånsin. Anna som lever livet i Stockholm nu efter graduation, Jill som njuter av livet som mamma, Johanna som ska spendera det närmsta året åt att fullt ut satsa på sitt kanotande, och så jag. Det blev en toppenkväll och det är så skönt med folk som det är så lätt att umgås med. Stort tack till mina fina vänner för att ni finns!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...