Trevlig dag i Höllviken

Igår spenderade jag eftermiddagen hos mormor och morfar i Höllviken. De har det så fint där, med fantastisk utsikt och omgivning. Vi hade det jättetrevligt och pratade och åt i flera timmar. De bjöd på en kycklinggryta som var riktigt god och jordgubbar till efterrätt. Är det nåt jag aldrig kan få nog av så är det färska bär. Just nu är hela vår trädgård fylld med smultron och jordgubbar och jag njuter så!
Idag vinkade jag av mamma och pappa som skulle på bröllop, innan jag själv tog en tur till Nova och shoppade lite. Har nu inhandlat de sista förberedelserna inför morgondagens lopp. Nu ska det bara packas också! Vi hörs på andra sidan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...