Camping life

Den årliga campingen genomfördes i helgen och gör första gången på ett bra tag lyckades alla vuxna och alla barn samlas, dessutom med två "plus-ones". För att göra det smidigt för oss ungdomar att komma och gå lite mer flexibelt så var vi i Simrishamn. Det var precis vid stranden så hade vädret varit bättre hade det varit ett drömläge, men vi hade det trevligt ändå! Familjen Kaspersson blev tillsist kubbmästare över Höjberts i den ultimata familjekampen (trots motståndarnas tappra försök att fuska ;) ). Förutom det så spelade vi kort, åt gott, turistade genom Simrishamn och fyndade på bakluckeloppis. Jag köpte ett supergulligt verktygsset! Det blev en lyckad helg med husvagnen.
Innan jag åkte dit bad mamma (som var och campade hela veckan) att baka paleo-muffins till henne, vilket jag naturligtvis gjorde. Vi börjar verkligen få kläm på det där med paleo. Mamma har gjort nån brödversion, och tillsammans har vi gjort både pannkakor och kladdkaka, och allt är utan mjöl och socker. Jättespännande faktiskt, och minst lika gott som de "vanliga" rätterna.

Den här lilla filuren ville också campa! 
Ytterligare en kreativ måltid där jag bytte ut hamburgerbröden mot blomkåls"bröd". Jättegott! 
~Feel the inspiration~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...