Step it up

Ush vad jag är irriterad. Poolen  har pH-värde 8 och klornivå på 5 (när det ska vara MAX 3). Alla hostar, snörvlar och badar i lotion. DET HÄR KAN INTE VARA HÄLSOSAMT. Mitt ansikte gör så himla ont och min mun och hals är jättetorr.
Förutom det så är jag frustrerad med våra coacher. Aldrig att en träning är slut i tid. Kom 25 minuter för sent till en uppgift jag tagit på mig för vi inte kunde sluta på utsatt tid. 19 credit hours (max är generellt 18), jobb inom reslife, jobb som badvakt, 20+ timmar träning och tränare som inte kan kommunicera, planera och hålla sig inom ramarna de själva satt ut. Funkar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...