Rehab

Första dagen med dubbla träningar! Vi har blivit indelade i grupper nu, så börjar det seriösa! Vi hade en timme simning och en timme gym. All denna simning tär på mina axlar så den högra är lite caput för tillfället... Jag gick till Jordan, vår trainer, och han sa att rotatorkuffen var svag så axeln blivit överansträngd. Rehab tre gånger i veckan nu...
Efter det var det dags för träning igen. Av någon anledning gör de serierna lättare och lättare varje år. Vi simmade den klassiska trappan, fast bakvänd: 800-700-600...200-100 (vilket är mentalt lättare) och med lättare starttider än tidigare år.
När träningen var klar sprang jag till mitt sista lyceum. JAG ÄR FÄRDIG NED ALLA 40!!!! Och det följdes av staff meeting. Allt detta gjorde att jag inte fick middag förrän halv 10...

Vika presenting at the lyceum! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...