Coolaste lifeguarden i stan

Nu har vi fått lifeguard linnen, och de är jättefräsiga! Gjorde badvaktandet riktigt kul imorse. Har dessutom fått min nya baddräkt som jag beställt.
Annars så har det varit en rätt tuff dag. Fortfarande en massa klickande och nu dessutom en lärare som kräver alldeles för mycket. Vi håller på med ett projekt där vi ska marknadsföra ett riktigt företag, och det är helt hopplöst att försöka hitta mötestider som passar. Så nu tycker min lärare att jag ska gå tidigare från träningen, skippa badvaktandet och komma för sent till lektioner. Inte okej. Ska gå och prata med henne imorgon.
Dagen avslutades bra i alla fall med vårt "Free Beer"-program inom reslife. Vi gav ut en massa gratis rootbeer (läsk som smakar tandkräm) blandat med glass. Det är tydligen något som folk uppskattar här. Det blev en succé!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...