Skönt med helg

Så var den efterlängtade helgen över. Igår hade football sin första hemmamatch, och det firades nåt helt otroligt. En massa gratis mat under deras tailgate och en massa showa de under matchen. Jag tyckte faktiskt det var riktigt kul att kolla på! Efteråt åkte jag, Mehdi, Lenni och Lauren till Sweet Frog och åt frozen yogurt. Yum yum!!!
Det har varit en superskön helg. Till och med träningarna var sköna, även om stora delar av laget är skadade på nåt sätt. I fredags hade vi två separata banor (av sex) för de skadade som fick simma en egen variant av passet. Jag och två till med axelproblem höll oss på de vanliga banorna men fick föra en modifierad version av det normala passet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...