Bröllopsdags

Jag har aldrig varit på bröllop tidigare, och jag måste säga att Victoria satte ribban högt. Så fort vi var färdigtränade (inte ens om hela laget ska på bröllop ställs träningen in. Körde två timmar av "practice Olympics" innehållande diverse sim- och landträningsevent) gav vi oss av på en fyra timmar lång färd mot en militärbas där bröllopet skulle hållas. Strax innan vi anlände stammade vi på McDonald's för att byta om och fixa håret.
Själva vigseln var ute på en pir, och det var det perfekta vädret! Ingen brännande sol, lite vind och avlägsen åska och blixtar. Flera av simmarna var brudtärnor och allihopa var så himla fina! Victoria själv såg helt fantastisk ut.
Efter ceremonin fick vi lite snacks och drinkar (öppen bar är inte helt fel!) innan det blev dags för middag. Jag hade valt lax och det var den godaste laxen jag ätit på länge!
Det följdes av tal, dans, bukettkast och strumpebandkast. Olga blev den lyckliga bukettfångaren haha.
Enligt mig var det en helt fantastisk tillställning, men nu är vi på väg till ett beach house som laget hyrt för ikväll, så får vi se hur kvällen går!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...