Italien vs Wingate

Det är inte var dag det italienska ungdomslandslaget i volleyboll kommer till Wingate. Läktarna var proppfulla! Wingate fick (inte helt oväntat) storstryk. Men det var supercoolt att se!
Förutom det hade jag mitt första one on one meeting med min RD. Vi pratade lite om förväntningar och hur jag allmänt hade det, kort och koncist.
Träningen var lång idag. Landträningsbiten var inte så jobbig, men det blev mycket simmande. Nu ikväll har jag varit on duty och haft min första "brott". Fick dokumentera och skicka in rapport. Lite spännande faktiskt!

Jag med italienarna i bakgrunden #unintentionalphotobomb 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Välkommen Aiden!

Nu tittar jag minsann in här igen! Känner att även om jag inte har möjlighet att hålla bloggen uppdaterad kontinuerligt, så bör stora, livsf...